Plaats hier je algemene vragen m.b.t. (besmettelijke) ziekten bij je hond.

Moderator: Angelique

De natuur liegt niet

Nieuw berichtdoor Piet op 25 mei 2006 09:37

!!!
Laatst bijgewerkt door Piet op 31 mei 2006 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Piet
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor wim en yvonne op 25 mei 2006 11:15

:yq## Wat laag meneer Piet , na te trappen tegen mensen die nu in de rouw zijn, een woord van troost was zeker te veel van het goede h�????�???�??�?�¨. Bah wat een mentaliteit.
Libby van Muscle Beach Mastini , dochter van Ironstone's Tuscany en Elsa Kadin v/d kilstroom dochter van Benin Sol de Louba-Tar
wim en yvonne
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Berty op 25 mei 2006 11:33

Sorry Piet, ik vind dit ook niet erg netjes.
Ook al zou er een kern van waarheid inzitten, dan nog vind ik het niet de juiste manier om dit zo op het forum te zetten.
Krijg hier een behoorlijk nare smaak van.
Een beetje meededogen zou hier wel op z'n plaats zijn, niets is zo erg om je hond te verliezen en zeker op zo'n jonge leeftijd.
Dan zit je echt niet op dit soort reacties te wachten.

groet
Berty
Afbeelding

Je kunt voor geld een hele mooie hond kopen, maar niet het kwispelen van zijn staart.
Berty
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor pauline op 25 mei 2006 12:31

Hr van Melis,

Heel hartelijk bedankt voor Uw medeleven :blss^
Look deep into nature and you will understand everything better !
pauline
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Hans op 25 mei 2006 12:37

Wel Meneer Van Melis

En u vind het gek dat u zo veel vijanden heeft?
Ik kan nu wel begrijpen dat met zeer tegen u gekeerd is.
Ik gaf u nog het voordeel van de twijfel, echter daar ben ik nu toch wel erg van terug gekomen.
U kunt weer een naam in uw zwarte boek bij schrijven, namelijk de mijne, als deze er al niet in stond.
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen.
Dit is geen dreigement, maar een belofte.
groetjes Hans
Hans
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor jacobnl op 25 mei 2006 16:48

Mischien wel wat verkeerde timing,maar piet heeft het ook eerder aangegeven en komt dus niet achteraf de wijsneus uithangen.

Ik ben ook wel benieuwd ofdat de ziekte al te zien was,en of dat uberhaubt mogelijk was,als dat zo is dan heeft piet het al vroeg gezien en is toen toch neergezet als een onkundige fokker die niks wist ,dan kan ik ook de reactie nu wel begrijpen al is het niet geschikt om het nu te doen ,en mischien was het wel beter om het niet ter sprake te laten komen.
We hebben natuurlijk wel de standpunten van piet kunnen lezen m.b.t. het fokken met honden met veel type en gewicht,en dit is wel iets om toch over nate denken in het licht van die standpunten,vooral gezien dat eros overleden is en dat jone ziek is.En we kennen natuurlijk de fokformule van peet die helaas hierin te herkennen is.

Hopelijk kunnen we hier nu gewoon een keer openlijk over praten,en de zin van de onzin scheiden en eventuele fabels de werled uit werken.

groetjes
jacobnl
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Hans op 25 mei 2006 18:04

Wel Jacob

Eerlijk en open antwoord
Hier komt ie.
Piet zag dat een bil/heup dunner was dan de andere.
Volgens Piet was er iets mis met de heupen.
Het zou volgens hem HD kunnen zijn.
Wij hebben Eros toen meteen laten onderzoeken en een foto laten nemen.
Echter was er totaal niets aan de hand, en dat heeft Piet zelf gezien, want hij was op dat moment ook bij Maarten Kappen.
Totaal geen enkele afwijking.
Indien iemand het niet geloofd mag men hier de foto komen bekijken.
Heupen waren en zijn tot zijn dood 100% in orde.
En als de Hr van Melis ons niet had laten zitten met de forumdag, en normaal met mensen had om gegaan, dan had hij net als iedereen op de training of waar dan ook gezien dat Eros zich volkomen normaal bewoog, en bijzonder veel zin en plezier in het leven had.Dus al dat geblaat over dat je kon zien dat hij pijn had enz enz is puur en alleen voor zijn verantwoording.Hij is tussendoor nog bij de D.A. geweest en deze heeft hier totaal niets van gezien.Daarmee wil de Hr van Melis dus ook zeggen dat Maarten Kappen geen verstand van zaken heeft.
Krasse uitspraak van Piet, want volgens zijn eigen zeggen heeft hij Maarten Kappen alle kneepjes van het vak geleerd.
Totaal geen enkele afwijking in nog heup nog gewricht of wat dan ook.
En om dan meteen zoals hier gebeurt de fokker uit te smeren, en dat terwijl hij hier totaal niets mee te maken heeft.Bijzonder laag.
Vervolgens word er door Karen bijzonder laag op de blog van mijn vrouw gereageerd door te vermelden dat ze dan toch maar liever een boerenprutspup heeft.Maar och daar wen je aan.
Het is bijzonder laag en gemeen om van alles te roepen over fokken en verantwoording, terwijl jullie totaal niet weten waar Eros aan is overleden.
Alleen wij hebben het rapport van de D.A., en daaruit blijkt heel iets anders dan er tot nu toe door Piet en Karen gesuggereerd wordt.

Het is achteraf natuurlijk altijd makkelijk om een koe in de kont te kijken.
groetjes Hans
Hans
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor Peet (Hennekam) op 25 mei 2006 19:08

:apls BRAVO PIET......zo kennen we je weer.

In ieder geval iedereen die je nog van vroeger kende...niet de nieuwe mensen natuurlijk maar die leren je zo ook snel genoeg kennen natuurlijk.

Je ware aard ; intens gemeen en alles ter meerder glorie van zichzelf !
En iedereen voor je karretje spannen die je daar dom genoeg voor vindt.

WAT BEN JIJ EEN LAAG FIGUUR VAN MELIS....LAGER ALS EEN BEEST !

Beste Hans en Pauline......verzoek ; geef geen reactie meer op deze LUL, hij is jullie niet waard.

En Jacob....jij bent nummer '' tig...in de lijn van mensen die hij voor zijn karretje spant omdat hij graag met domme figuren \"werkt\" want dan lijkt hij nog slimmer.
En dat je echt dom bent blijkt wel uit je post.
Peet (Hennekam)
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor jacobnl op 25 mei 2006 19:09

Het is bijzonder laag en gemeen om van alles te roepen over fokken en verantwoording, terwijl jullie totaal niet weten waar Eros aan is overleden.

Ik weet niet wie je met jullie bedoel,mischien kan je dat nog even toelichten.Wat ik wel weet is dat eind april piet en karen bij mij zijn geweest en toen was eros pas door zijn achterpoten gezakt of iets wat daarop leek,piet heeft toen bij mij thuis gezegd dat hij dacht aan een bactie infectie omdat dat vrijwel altijd een verlamming tot gevolg heeft,maar achteraf is het inderdaad makkelijk praten en je zal blijven steken in het kip en het ei verhaal.Ik weet iig heel goed wat piet hierover heeft gezegd en ook kan ik me het gesprek met karen na afloop van de eerste training nog goed herrineren wwarin we het hebben gehad over de levendigheid van eros.Ook dit is iets wat ieder voor zich weet en daar valt verder niet ovber te discussieren.Ik denk dan ook dat we het er maar zo bij moeten laten en ik hoop oprecht dat jullie dit verlies snel zullen verwerken.

groetjes
jacobnl
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Esther op 25 mei 2006 21:09

Ik kan niks zeggen over hoe een en ander gegaan is en wie wat gezegd heeft... daar zal ik dan ook geen oordeel over geven.

Maar Piet, om deze post hier te plaatsen vind ik toch niet erg getuigen van respect voor de mensen die nu rouwen om hun overleden kameraad. Hans en Pauline zullen er alles aan gedaan hebben om Eros beter te krijgen en helaas heeft dit niet zo mogen zijn...

Nee vind het absoluut niet fraai om mensen op deze manier een trap na te geven ongeacht wat er in het verleden gebeurd en gezegd is.
Esther
Veteraan
Veteraan

Re:

Nieuw berichtdoor jacobnl op 25 mei 2006 21:22

[quote="Peet
En Jacob....jij bent nummer '' tig...in de lijn van mensen die hij voor zijn karretje spant omdat hij graag met domme figuren "werkt" want dan lijkt hij nog slimmer.
En dat je echt dom bent blijkt wel uit je post.[/quote]

Een inhoudelijk verhaal is zeker weer teveel gevraag van jouw?

Zal wel want we hebben onderhand 5 topics openstaan waaruit je bent gevlucht als een klein kind wanneer het je teveel werd.Zeg jij dus a.u.b. niet over dom omdat jij onderhand de uitvinder en verbeteraar daarcvan bent,is er toch nog iets wat je op een hoger niveau heb gebracht en ik denk dat de rek er ook nog lang niet uit is bij jou.

dom-dommer-peet

Ook snap ik niet wat mensen bedoelen met "werkt" en "jullie"er is namelijk geen jullie en ik werk ook niet met piet.Ik weet dat dat voor jouw heel moeilijk te begrijpen is omdat jij als parasiet zijnde moet leven met of via iemand,omdat jezelf nooit niks heb kunnen presteren of bereiken en je probeerd dat dan een beetje te compeneseren door mensen bijv wijs te maken dat jij fokkers heb opgeleid.

Dus kom jij nu maar eerst eens je 10-5-3=2 theorie uitleggen en je illegale foknesten ,je bijt in oor theorie,en weet ik veel welke onzin er nog allemaal open staat van je,en dan mag je weer met de grote mensen mee komen praten.
jacobnl
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Piet op 25 mei 2006 22:46

?????
Laatst bijgewerkt door Piet op 31 mei 2006 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Piet
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor karen op 25 mei 2006 23:36

Reset. Anything you say can and will be used against you.

Silence please, court is now in session.

The defendant pleads not guilty.
Laatst bijgewerkt door karen op 31 mei 2006 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt
karen
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Piet op 25 mei 2006 23:48

????
Laatst bijgewerkt door Piet op 31 mei 2006 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Piet
Veteraan
Veteraan

Re:

Nieuw berichtdoor Peet (Hennekam) op 26 mei 2006 08:09

jacobnl schreef:[quote="Peet
En Jacob....jij bent nummer '' tig...in de lijn van mensen die hij voor zijn karretje spant omdat hij graag met domme figuren "werkt" want dan lijkt hij nog slimmer.
En dat je echt dom bent blijkt wel uit je post.

Een inhoudelijk verhaal is zeker weer teveel gevraag van jouw?

Zal wel want we hebben onderhand 5 topics openstaan waaruit je bent gevlucht als een klein kind wanneer het je teveel werd.Zeg jij dus a.u.b. niet over dom omdat jij onderhand de uitvinder en verbeteraar daarcvan bent,is er toch nog iets wat je op een hoger niveau heb gebracht en ik denk dat de rek er ook nog lang niet uit is bij jou.

dom-dommer-peet

Ook snap ik niet wat mensen bedoelen met "werkt" en "jullie"er is namelijk geen jullie en ik werk ook niet met piet.Ik weet dat dat voor jouw heel moeilijk te begrijpen is omdat jij als parasiet zijnde moet leven met of via iemand,omdat jezelf nooit niks heb kunnen presteren of bereiken en je probeerd dat dan een beetje te compeneseren door mensen bijv wijs te maken dat jij fokkers heb opgeleid.

Dus kom jij nu maar eerst eens je 10-5-3=2 theorie uitleggen en je illegale foknesten ,je bijt in oor theorie,en weet ik veel welke onzin er nog allemaal open staat van je,en dan mag je weer met de grote mensen mee komen praten.[/quote]

OK...heel kort dan ; 10-5-3=2 vraag het maar aan elke Italiaanse fokker die Mastini fokt en geen Cane Corso ( of wat daar op lijkt ).
Jammer maar het is niet anders vandaag de dag.....de Mastino is niet meer wat hij vroeger was en de formule is het resultaat van jaren lang doorschieten in de fokkerij naar het te overtypisch fokken zonder oog te hebben voor het verleden en het werkelijke type.

Illegale nesten heb ik nog nooit gefokt en is een verzinsel van Piet om mij zwart te maken ( maar dat geloof jij toch niet ).
Zo verzint Piet van alles om ander zwart te maken...zo ook het verhaal van Neronapoli....afgeschoten door ?????? Waarschijnlijk heeft het het zelf gedaan net zoals hij Lummel heeft afgeschoten en begraven in zijn tuin in Milheze.
Gevallen in Goes...op zijn achterhoofd.... en dan Tinus er de schuld van geven.
Er een coup gepleegd is door Clara in de MNCN om hem als voorzitter weg te krijgen.....en de rest van de leden.....zaten die even te slapen of zo ???? Daar hoor je nooit het fijne van...maar waar rook is is ook vuur !!!!

Allemaal verhalen over mensen die hem iets hebben aangedaan maar hij doet een ander nooit iets aan.....net zoals nu weer met het openen van dit topic.....duidelijk Jacob ? Of ben je echt dom ?

Bijt in het oor ; toen mijn zoontje gebeten werd door een jonge Mastino en huilend binnen kwam heb ik hem gezegd ( uit een geintje ) dat hij die hond dan maar terug moest bijten.....wist ik veel dat hij dat nog ging doen ook....maar het werkte wel.....het zijn grote vrienden geworden.

ZO...alle topics afgerond en gesloten wat mij betreft.

En Jacob...ik praat ook al met grote mensen....da's dus duidelijk niet op dit forum !!

Veel plezier Jacob en ik hoop dat je niet bedrogen uit gaat komen maar ik vrees het ergste.
Peet (Hennekam)
Veteraan
Veteraan

Volgende

Keer terug naar Algemeen medisch

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Design by Atropa